Självporträtt #5


Fotografering: Veronica Eriksson [http://vveroncias.se/]
Redigering & Modell: Jag
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/800 och ISO 100


Här kommer sista bilderna på mig som Veronica tog. Har precis duschat och sitter nu och väntar in Anton som ska tillbringa natten här, ska försöka få honom att hjälpa mig lite med matten också eftersom jag har prov imorgon. På tal om imorgon är det 6e mars, och vet ni vad det innebär? Jag och Anton ska se Rise Against!!!!!!!! Fattar ni hur underbart?? Nej. Underbart är det i alla fall.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life