Spontan ommöblering




Hej! Idag har jag fått för mig att möblera om i mitt rum, vilket jag gjorde. Rätt rejält. Resultatet blev bra och jag är nöjd. Glad över att jag fått bort mitt hemska skrivbord, hatar egentligen att ha en stationär datorn på rummet. Den tar så mycket plats. Ska i alla fall införskaffa mig en större säng snart, sedan får det duga.

Ikväll ska jag inte göra något alls. Funderar dock på att träna lite men vet inte om jag orkar eller om min fot är helt okej än. Imorgon väntar första APU-dagen och jag ser fram emot det.




Kommentarer


Postat av: lina

varsågod :)


2012-01-15 @ 17:38:07
URL: http://massalina.blogg.se/

Postat av: A Z R A

jag har lagt till dig nu, skriv när du gjrot detsamma!! :)



hur har du fått ett eget domän? alltså med bara ett .se?

kram


2012-01-15 @ 18:04:39
URL: http://azras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life