Uppdatering


Hej! Här kommer jag med en liten förklaring samt uppdatering. Som ni ser är designen ändrad, igen. Men jag tycker det känns bättre med något vitt och lite mer stilrent när jag bloggar så sällan. Jag tycker detta är enkelt och snyggt och tror nog även det är något jag kommer trivas lite bättre med.

Jag har inte alls mycket att blogga om. Och jag vet inte ens vad ni vill läsa. Det känns så genomskinligt och tråkigt att skriva vad jag gör om dagarna alla dagar, men samtidigt vet jag inte hur mycket fotorelaterat ni vill se. Anyway, jag kör på som jag känner för helt enkelt!





Kommentarer


Postat av: callefille

har lagt till dig nu :)


2012-05-13 @ 16:15:02
URL: http://callefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life