Måndagsmorgon




Var länge sedan jag skrev ett sådant här inlägg och publicerade en mobilbild på mig själv. Men men, måndag. Efter lovet. Det kan med andra ord inte bli värre. Har i alla fall svenska nu och ska fortsätta nöta in mitt tal till nationella i huvudet. Nästa onsdag är det dags för skrivdelen och jag sitter bänkad från 12.15 till 17.15, eller ja det är den tiden jag får. Tror dessutom vi får sovmorgon tills dess. Rätt nice ändå.

Är så otroligt opepp på allt och verkligen helt slut i huvudet. När jag kommer hem ska jag slänga i mig en banan och sedan åka iväg på visning med resten av familjen. Vi letar lägenheter som galningar nu. Känns hur bra som helt att komma ifrån huset vi bor i nu. Sedan ska jag träna och fan bara sova.




Kommentarer


Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700


2012-04-16 @ 10:28:31
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Postat av: mariA

VART SKA NI FLYTTA OCH VARFÖR?


2012-04-16 @ 18:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life