Lördagssnack




Hej och förlåt! Inte riktigt haft lust eller tid till att blogga faktiskt. Skolan igår var rätt bra, fick en lagom svår fotouppgift efter lunch och sista timmen blev det godisätande och sångintro-lek. Ett bra avslut faktiskt. Kom hem, hann andas lite, innan jag gick och mötte Anton som inte var klar. Så vi tillbringade en stund hos honom innan vi åkte hem hit, kollade på Idol, Kristallen och sedan Robinsonavsnittet jag missade.

Jag vaknade vi halv elva i morse och har kollat på tre avsnitt av Vampire Diaries som Anton laddat ner åt mig. Har nu duschat, sminkat mig och klätt på mig och ska ikväll hem till Isabell där jag, hon och Henny ska ha filmkväll. Imorgon ska jag plugga engelska och matte och sedan tagga ännu en ny skolvecka.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life