Kalas





God kväll! Har inte alls mått särskilt bra ikväll, haft världens huvudvärk och haft ont i magen i omgångar. Fick knappt i mig någon tårta alls. Har tillbringat kvällen med att vara lite social, firat mamma och samt försökt fixa nya bloggdesignen lite. Just nu rillar Robinson på tv:n och jag är hur trött som helst.

Imorgon ska jag sova och bara chilla, får se hur vädret är så jag kanske kan fota lite. Har både Kajsa, Anton och Veronica som modeller till fotouppgiften och försöker mest komma på lite idéer. På lördag ska jag först in till stan med Veronica (har ändrat planer utan henne) och sedan kommer Kajsa och sover här. Kanoners!




Kommentarer


Postat av: FOTO - Suss

Ser gott ut! :D

Dock inte lika kul att du inte kunde äta något. :/


2011-10-03 @ 18:30:12
URL: http://emosuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life