Fotopromenad




Fotografering: Anton Hansen / Modell & Redigering:: Jag
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Bländare 1.8, slutartid 1/500 och ISO 100


Vaknade redan vid nio imorse men självklart somnade jag om till halv elva medans Anton ligger och hungrar ihjäl. Vi åt frukost och sedan gick vi ut och fotade. Blev en hel del naturbilder samt lite bilder på både mig och Anton då vi satte oss på ett helt underbart mysigt ställe vid en slags.. dunge kanske? Anton var faktiskt helt okej på att fota mig och det blev faktiskt några rätt bra bilder även fast jag inte alls tycker om hur jag ser ut idag. Det var i alla fall helt fantastiskt ljus. Jag älskar hösten.

Nu ska jag stoppa lite mat i magen, redigera bilder och bara chilla.




Kommentarer


Postat av: Mathilda

du har så otroligt fin blogg!!:)


2011-10-16 @ 13:41:33
URL: http://stenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life