Upside down




Lyckades färga min utväxt förut. Eller typ halva. Och så blev den orange. Plus att det syns jättetydligt, det är liksom 3 cm orange, 1 cm jättemörkt och resten "normalfärg". Tack vare detta har jag beslutat mig för att, trots att jag älskar min hårfärg där den är som den ska, färga tillbaka till brunt. Det är fult på mig nu tycker jag men whatever, orkar inte och kan inte se ut såhär.

För övrigt har dagen idag varit bra och dålig på samma gång. Bra för att skolan varit okej och för att Jessica och Isabell är så jävla bra. Dåligt för att jag är sur och arg och ledsen och besviken. Kom hem, fixade håret, kände mig ensam och tog mig till Anton och här sitter jag nu. Vi kollar på Idol och sen ska vi se Criminal Minds har jag bestämt och jag längtar tills vi ska sova.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life