Filmkväll, typ




Känner mig sjukt bra som lyckats göra klart litteraturhistorian i engelskan som jag egentligen gav upp med förra veckan, samt att jag skrivit klart första läsloggen också. På något sätt tycker jag mer om att blogga på helgerna.

Anton trillade in innanför dörren för ungefär en timme sedan, vi har sett ett avsnitt av Criminal Minds och nu kollar han på tråkig film medan jag sitter här och faktiskt tänkte leka lite med min design. Har äntligen fått den som jag vill ha den nu.




Kommentarer


Postat av: Anna

Vilken finfin tröja! Var har du köpt den? Kram :)


2011-11-12 @ 23:11:09
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Postat av: KarinHannaIsabelle- photography

sv: Hoppas di får en fin söndag :D vill du göra bloglovin byte ? :D


2011-11-13 @ 09:43:43
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life