summer flowering branches #2




Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Bländare 1,4 / Slutartid 1/40000 / ISO 100

Sa hejdå till Joel för ett tag sedan och nu ska jag snart äta. Sedan ska jag knäppa några bilder på Veronica innan jag börjar med sista inlämingsuppgiften i matten som dök upp på Adela förut.

Mailade min lärare förut som höll med om att det är ganska onödigt att jag kommer till skolan innan lunch imorgon med tanke på att jag är klar med allt, så jag börjar inte förrän runt halv tolv imorgon! Det lönar sig att plugga minsann, känns hur bra som helst!





Kommentarer


Postat av: Johanna

Trevlig blogg!


2011-05-19 @ 21:12:45
URL: http://www.vinnidag.com

Postat av: Jacqueline

Hej! Vilka fina bilder du har tagit, ser riktigt somrigt ut :) Trevlig fredag!


2011-05-20 @ 11:32:10
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life