min skola är bra





Har inte hunnit blogga alls idag, eller jag har inte alls haft tanken på det faktiskt.
Fick i mig en rejäl frukost/lunch som ni ser eftersom jag började först efter 12.20! Men eftersom vi skulle jobba med det vi var klara med så var det ganska onödigt att jag ens kom dit. Så jag och Joel (som äntligen är hemma!!!!!) tog två bussen hem hit. Han drog för ett tag sedan och vi har kollat på Paranormal Activity 2 som var en väääldigt skum film. Annars kollade vi igenom en massa gamla brev och saker jag gjorde i låg- och mellanstadiet, sedan såg vi på Andra Avenyn och jag vet inte alls varför jag kollar egentligen.

Nu har jag sjukt ont i magen och har nyss hällt i mig en samarin, är jätte trött och ska nog försöka ta och sova tidigt. Imorgon är jag leeeeeeedig! Så jag har bara 3 skoldagar kvar då vi dessutom bara ska göra annat, känns sååå bra. Pusshejs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life