lördagsplaner och mående




Godmorgon! Jag vaknade redan vid nio men låg och halvsov till halv elva innan jag tröck i mig lite frukost.
Kollar på tv samtidigt som jag har hur stora klädproblem som helst. Vid fyra kommer Henny och Isabell hit och vi ska baka pizza, äta chips och godis och se på en massa filmer. Mys! Imorgon är det mors dag och jag och Veronica har köpt söta bullformar och ska baka muffins med strössel på till mamma. Vi fick absolut inte köpa någpt tydligen.

Jag är hur trött som helst och börjar få ont i magen igen.
Mått jätte konstigt senaste veckan och igår kom min yrsel tillbaka med stormsteg, och min mamma chansar på att jag har magkatarr med tanke på hur ont jag har i magen. Känns bra. Borde nog ta en tid tlll läkaren igen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life