hej, hej och hemskt mycket hej




Hemkommen med lite mat i magen. Tog en buss in till stan och mötte upp Veronica, sedan gick vi runt och glodde i lite affärer och jag hittade en del som kanske följer med hem imorgon. Tandläkaren efter det då vi bara pratade och sedan blev jag hemskickad för att fundera. Solade en snabbis innan vi satte oss på bussen hem och nu fastnade jag här.

Ska duscha och lite så innan jag ska börja plinga på mitt keyboard så att Isabell och jag lyckas med vår uppspelning på tisdag.




Kommentarer


Postat av: Fanny-Fotoblogg

Jätte vacker bild!


2011-06-06 @ 13:28:26
URL: http://faannysarkiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life