upp och ner




Gårdagen var jobbig och likaså dagen idag. På något sätt lyckas jag ändå hålla alla bollarna i luften även fast jag håller på att tappa greppet om allt. Måste bara tillägga att jag har världens bästa vänner. 

Sitter just nu, nej ligger faktiskt, med datorn i knät och med världens magont. Har precis lyckats skrivit klart alla instuderingsfrågorna i svenskan och MVG-delen tyckte jag var svår så det gick inte särskilt bra. Tänkte redigera lite bilder och ska även leta på en del vårbilder till pappa som ska vara med i någon tävling, sedan ska jag sova tidigt och upp tidigt imorgon eftersom jag ska fixa läkartid och sedan kommer Joel.




Kommentarer


Postat av: isbello the jello

Du vet vad jag tycker! <3


2011-03-30 @ 20:05:02

Postat av: Anton

Finaste på bilden där <3


2011-03-30 @ 21:07:26
URL: http://antonhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life