trött och seg



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Slutartid 1/2500, bländare 1.4 och ISO 100


Kom hem för en stund sedan. Det blev en liten springrunda på 2 km innan jag fick ont i magen och blev trött så då gick jag hem. Ska snart hoppa in i duschen men ska göra några situps först hade jag tänkt. Sedan ska jag få i mig lite mat innan jag tar tag i allt pluggande. Jag ska få in den muntliga framställningen tills på tisdag, och sedan ska även en inlämningsuppgift i idrotten lämnas in den här veckan och på söndag ska hemskrvningen i religionen vara inskickad och jag har inte ens kollat på den än. Dessutom fyller jag på torsdag och ska hinna kolla på engelskan också. Älskade skola som tar all min tid <3

Vid åtta igen ska jag pusta ut och då slänger jag mig framför tv:n och kollar på Solsidan och Big Brother innan jag tar några timmars sömn. See yah!




Kommentarer


Postat av: AB PW

riktigt vacker bild!


2011-03-20 @ 19:06:21
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life