sjukt och sådär




Nyss fått i mig lite kyckling och ris trots mitt illamående och min dåliga aptit. Skolan idag har varit seg, och jag har inte haft särskilt mycket att göra vilket gjorde att jag slutade tidigare. Men jag stannade kvar och missade buss på buss och mitt i allt mådde jag inte alls bra. Joel och jag tog en trupp till Statoil i alla fall och han bjöd på lite choklad, det gjorde mig i alla fall mindre skakis.

Nu är jag på väldigt bra humör och det var länge sedan och har faktiskt ingenting att plugga till. Bortsett från matten. Det känns bra. Imorgon ska jag ha världens längsta svenskalektion men ser fram emot det med tanke på att jag gillar att skriva och sådär trots att orden jag skriver ska komma ut ur min mun om några veckor. Äh! Vi hörs senare kanske, ska försöka få lite blogg-inspiration men den ligger just nu på botten.




Kommentarer


Postat av: sofia

SV; Tack och tack haha! :)


2011-03-07 @ 17:53:36
URL: http://sofiaholma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life