semledagen!


8 mars idag. Tiden går väldigt fort och månaderna bara flyger iväg. Idag vaknade jag som vanligt vid sju och trodde i stort sett att jag satt i en karusell på Liseberg. Typ så yr var jag. Så idag är jag hemma, vilket inte känns sådär jätte farligt med tanke på att jag inte missar särskilt mycket, men jag hatar att det börjar bli en gång i veckan typ.

Jag ska i alla fall ta tag i svenskan och sedan skicka in den till Emma, min svenskalärare, för lite feedback. Annars ska jag nog lyda Isabells råd att äta glass i stora lass och lyssna på nenene. Hahah. Och så klart äta en semla, när mama har köpt den. Håller tummarna för att mitt huvud, min rygg och min mage är snälla imorgon så att jag kan bli lite biff på idrotten. Hörs nog senare.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life