mmm marabou!





Ni vet att jag berättade om att pappa glömde köpa apelsinen igår? Idag kom han hem med tre plus en chokladkaka till mig! Det gjorde min dag, och dock fick jag ont i magen efter att ha smällt i mig tre rader, hehe. I övrigt har det inte hänt mycket idag, jag har fått lite matte gjort och annars har jag bara legat framför tv:n med sjätta säsongen av Desperate Housewives vilket bara gjort mig ännu tröttare. Tror jag och anton dissar Big Brother ikväll och tar några extra timmars sömn, det behövs.

Nu sitter jag i alla fall hos Anton och vi får väl se när vi drar oss hem till mig.




Kommentarer


Postat av: josefine

GOTT!


2011-03-03 @ 20:21:26
URL: http://typewriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life