mindfuck



  Fotot är taget av Frida och bilden består av en vandrande Joel och Alexandra. Känns bra att vi är jämnlånga.

Varit en jobbig kväll, jag hatar bilder och gamla blogginlägg och facebook. Men mest av allt hatar jag mig själv. Joel har är hur jävla bra som helst och jag är glad att jag kan prata med honom om precis allting. Verkligen. Så att få ur mig och kunna prata om vissa saker kändes både bra och dåligt. Nu har vi bestämt oss för att åka till Spanien för att komma bort härifrån, sedan ska vi bli emosar också. Nice. Jag vill leva om mitt liv och han tycker att jag borde få det, så tidsmaskin nästa!

Vet inte alls varför jag skriver det här egentligen, klockan är föööör mycket och jag är trött och kommer dö imorgon så ska nog sova mig igenom dagen. Tänkte fota lite på pappas jobb så ett bildinlägg kommer upp i alla fall. Min rygg går av seriöst och den gör så ont att jag börjar gråta snart, dessutom är jag hungrig. Livet är fan hårt ibland. Godnatt.






Kommentarer


Postat av: nurp

finns inget att hata med dig............


2011-03-29 @ 02:57:58
URL: http://nurpnurp

Postat av: annsoh

Awesome blogg! :D Keep it up! <3


2011-03-29 @ 03:16:34
URL: http://annsoh.blogg.se/

Postat av: becca

Jag vet, det suger :P jag gillar verkligen det där typsnittet.. Men jag kan ju göra "knappar" med det typsnittet, men jag kan itne göra hovers, jag vet inte hur man gör med bilder. Så det är ett minus :/


2011-03-29 @ 11:20:10
URL: http://fotobeccaboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life