kärlek



Fotografering: Veronica | Modell: Jag & Anton | Redigering: Jag
Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm 1.4 USM @ s1/1600, f/1.4, ISO 100

Det här var den enda bilden som blev bra igår, och jag tycker egentligen inte ens att den blev det. Bara lite söt.
Tröck i oss alldeles för mycket godis igår till en dålig film och sedan tappade jag lust och ork på allt. Så idag börjar mitt nya liv! Jag ska ut och srpnga snart eftersom Anton ska hem och vi har lovat varandra godisförbud, fast det kommer ju aldrig gå, men.. i alla fall. Sedan ska jag plugga, vi hörs!




Kommentarer


Postat av: malin [fotoblogg]

grymt mysig bild! :) ni är jättesöta tillsammans!


2011-03-20 @ 14:48:49
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life