blue or black and white?



Fotografering & Redigering: Jag | Modell: Veronica
Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm 1.4 USM @ s1/4000, f/1.4, ISO 100

Har haft en upp- och ner eftermiddag och nu är jag trött och sliten med en död rygg. Inte mått särskilt illa av tabletterna idag, dock fick jag magont, men jag har heller inte varit yr vilket känns helt otroligt bra. Undra hur länge sedan det var jag inte var det egentligen. Anton kom hit för några timmar sedan, gissa vad han hade med sig? Daimtårta! Mums. Jag har i alla fall duschat och fått lite svenska gjort under dagen.

Imorgon är det "arbetslivsvecka" på skolan vilket innebär att man alltså får vara ute på praktik i tre dagar, och jag ska vara hos pappa. Så imorgon ska jag fota en grej till medieprojketet och sedan tror jag att vi skulle äta ute. Håller tummarna för att mitt mående är bra imorgon för när jag kommer hem ska jag göra klart hemskrivningen i religionen.




Kommentarer


Postat av: Sara

Din nya design är verkligen jättefin !

Vad använde du dig av / hur gjorde du för att få headern animerad ? :O


2011-03-28 @ 09:48:08
URL: http://sarajaoow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life