Visste du?




Jag äter bara marsipanen på prinsesstårtan.
Jag hatar sylt, och grädde och tårtbottenbrödsaken går inte alls ihop. Så jag äter bara marsipanen. Faktiskt så köpte mamma en liten prinsesstårta häromdagen, Veronica tog en bit så fick jag resten. Jag åt parsipanen och ställde tillbaka tårtan i kylen sen, haha!

Frukost är det absolut värsta jag vet.
Egentligen är det värst innan skolan, för jag kan verkligen inte äta så tidigt på morgonen. Jag måste ha ca en halvtimme på mig för att ibland ens få i mig en macka. Jag har hur lätt som helst att få kväljningar och jag har så svårt för att äta, och jag måste verkligen få i mig något på morgonen för att jag inte ska dö innan lunch. På loven hoppar jag över frukosten totalt. Jag hatar det.

Jag är allergiskt mot kärnfrukter.
Vill säga, typ.. alla frukter. Ändå är frukt något av det bästa jag vet, och ibland kan jag bli hur sugen på äpplen som helst. Dock trotsar jag min allergi många gånger och resultatet blir kilande hals, näsa och haka. Haha, ja, haka. Konstigt något börjar det klia där.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life