sista skoldagen, check!




Nu är jag hemkommen efter en trevlig dag och är helt slut.
Sov fem timmar inatt vilket har drabbat mig enormt hela dagen. Hade utvärdering i skolan innan vi lekte lekar och åt glass och fick sluta, då knallade jag ner till stan med Elina och Frida och sedan mötte jag Kajsa. Vi hämtade hennes mobil och drog sedan hem till henne och solade och snackade en massa skit.

Nu har jag precis ätit och ska hoppa in i duschen
och försöka rädda mina stackars förstörda ben inför morgondagen. Det är nänmligen avslutning för min del! Efter det blir det förmodligen glass i hamnen med några från klassen och mot kvällen blir det även grillning med en del brudar. Hur bra?




Kommentarer


Postat av: linnea

härligt med grillning! :)

låter som du haft en bra dag iaf?


2011-06-07 @ 17:37:19
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life