shining beauty #5



Fotografering och Redigering: Jag / Modell: Veronica Eriksson
Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM + Relfexskärm Silver
Inställningar: Bländare 1.4, slutartid 1/25 och ISO 100


Slänger in ett snabbt hej och tänkt sammanfatta gårdagen lite, tillbringade första timmarna hos Kajsa med henne, Joel och Petter innan vi drog oss vidare till Karl. Skulle sedan iväg på en annan fest men det blev inte riktigt så för min del eftersom jag råkade få rätt mycket vatten i fel strupe och inte kunde andas alls. Så Petter bar hem mig till Kajsa där Joel och jag var tills bussen gick och jag blev lite bättre efter någon timme. Är lagom död idag och det gör ont när jag tar djupa andetag, vill helst att det ska bli imorgon faktiskt.




Kommentarer


Postat av: malin [fotoblogg]

fina bilder :)


2011-06-26 @ 20:10:41
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life