godmorgon... lördag?




Det värsta med att ha sommarlov är att jag alltid blandar ihop alla dagar. Jag trodde det var söndag idag, men icke. Gårdagen var trevlig och jag mötte upp Isabell, Henny och Emma och vi stod och kollade på kortegen och jag blev såååå taggad på att ta studenten nu! Sedan mötte Isabell, jag och Isabell upp Frida och efter att ha vinkat Henny hejdå tog vi oss en varsin pommes på Mc Donald's innan jag tog bussen hem med Anton hit.

Vaknade efter 11½ timmars sömn vid halv ett och nu kollar jag på Gossip Girl och ska förbereda mig inför en kväll och natt hos Isabell med Henny. Kalasbra! Vi hörs när vi hörs och jag kan nästa lova att det blir bättre bloggning nästa vecka.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life