Trött seg och sliten


 

Tänkte skriva god morgon först men känner att typ, god eftermiddag passar lite bättre. Blev lite bloggrapead igår för jag är inte sjukt snygg och jag var heller inte med tre Joel. Sov gjorde jag ju inte heller, men kollade på OC med Karl vid fyra imorse. Han och Oscar är de enda killarna jag träffat som faktiskt kollar och gillar det på riktigt, så det var lite coolt. Dock råkade jag och Joel avslöja lite så Karl blev arg och slängde iväg datorn, och Oscar började nästan gråta under sista avsnittet på första säsongen. Typ.

Kom hem vid kvart i ett ungefär efter att ha segat hela morgonen, sov sisådär två timmar och det ger ju sina resultat. Anton kom hit med chips och drog hem och åt nyss och kommer nog tillbaka snart, jag har mest bara sovit. Min rygg går av och mitt huvud är cp och jag är så jävla trött på att må såhär.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life