Nattinlägg


Tänkte skriva god morgon först, tror det är ett tecken på att jag börjar bli trött. Inte orkat blogga idag, och inte mått sådär awesome heller. Vaknade i alla fall halv ett då Joel smsade och sa att han satt på bussen hit, jag typ "OMG?!?!?!" och stressade ihjäl mig och efter några yttligare sms insåg jag att han satt på bussen från Gnesta och alltså inte skulle vara i Nyköping förrän halv två...... Jag som inte ens hann vakna liksom. Fail. Så han kom hit vid halv tre och vi facebook-nördade i flera timmar innan jag följde honom till bussen igen.

Sen kom Anton hit och vi gjorde ingenting alls. Nu sover han och tar upp all plats i sängen och allt täcke, gullig kile. Jag ska nog också sova snart känner jag, men jag har ju ingen skola att passa till skillnad från vissa andra. Hihi. Imorgon ska jag plugga och så äre. Upptäckte dessa söta muppbilder på denna dator också.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life