Förlåt hörni




Vet att jag varken bloggade igår eller i fredags, men fredagen var fullspäckad och igår mådde jag allt annat än bra.
Matteprovet i fredags gick nog hyffsat även om jag inte gjorde mitt bästa, och sedan var det full rulle innan jag drog iväg med en buss till bt för att möta upp Pontus och senare ta en buss till Gnesta. Eftersom bussen var försenad plockade Oscar upp oss och körde oss till Laxne istället. Festen var rolig och jag hade en kul kväll med en glas cola i handen till skillnad från resten av folket. Sov gjorde man ju inte alls och det var seriöst hundra minusgrader där vi var, alla låg och hackade tänder typ. Minus på det.

Igår kom jag hem vid 11 efter att ha åkt och väntat på bussar sedan 8 på morgonen. Sov några timmar när jag kom hem och sen tillbringade jag kvällen och natten i min mans famn. Nu ska jag plugga engelska och sedan kommer Anton och tillbringar natten här.

Imorgon ska jag till sjukhuset för yttligare blodprov och sedan väntar media en heldag i skolan. Går bara måndag och tisdag den här veckan så ska försöka ta tag i min design under lovet och sen är jag typ fit for fight.




Kommentarer


Postat av: Veronica

en virkelig fin blogg du har, og nydelige bilder av deg. det ble kanskje litt eerie med mirroreffekter av deg, men pen er du :o) Ha en kjempeflott dag!


2011-02-13 @ 18:29:05
URL: http://ihavedreams.blogg.no

Postat av: Sandra - fotoblogg

Sv: Du är galet bra du med <3


2011-02-13 @ 19:47:05
URL: http://teparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life