Duschat


 
 

Precis kommit ut ur duschen efter en dag med ett helt otroligt dåligt humör.
Det blev konstigt nog bättre nu så ikväll kan Anton andas ut, känner mig inte som världens bästa flickvän när jag är sur och irriterad på allt direkt. Han är världens bästa som kommer hit med godis för att jag tjatat om det heeeela dagen, så vi ska mysa med en bunt filmer ikväll. Imorgon kommer Joel hit, tror jag, i vilket fall måste jag få lite matte gjort. Och så var det ju de där casen också.

Och ja, jag vet att min blogg ligger nere på botten nu för tiden, men min ork till att fota finns ingenstans och när jag väl sätter mig med designen så går det allt annat än bra. Försöker slänga in lite inlägg i alla fall, ni verkar ju läsa när jag väl upptaderar i alla fall! :)




Kommentarer


Postat av: Anonym

åh vad lik du var din syster på sista bilden!


2011-02-21 @ 20:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life