springflower



Utrustning: Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm f/1.4 USM
Inställningar: Slutartid 1/4000, bländare 1.4 och ISO 100


Tvingade mig upp som vanligt imorse och drog iväg till läkaren för att göra ett balanstest. Skulle se hur mina ögon reagerade och såntdär, och så spolade de vatten i öronen på mig. Det var obehagligt och jag blev sjukt yr, vilket inte riktigt gav sig efteråt. Som väntat. Så efter att ha följt med mamma att köpa klart Veronicas present s åkte jag hem igen och dök ner i sängen och somnade en timme.

Nu tänkte jag försöka plugga och vara lite vettig trots att jag inte mår så bra, sen ikväll blir det bio med Anton. Vad vi ska se får ni veta sen! :)




Kommentarer


Postat av: AB PW

vilken fin bild. riktig vårkänsla


2011-04-12 @ 18:01:30
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life