mmm magnum




Jag är sååå dålig på att blogga verkligen. Men jag har varken lust eller ork. Blev fest i fredags och jag sov 1½ timme och städade heeela morgonen igår trots att jag verkligen var helt död. Jag hade en väl trevlig kväll i alla fall, tror jag..

Anton kom hit med ett påskägg igår fyllt med alla mina favoritgodisar! Av mig fick han ett fullt med jellybeans. Jag sov bort hela dagen och tog mig i kragen framåt kvällen för att släcka mitt Mc Donald's sug då jag, Anton, Simon och Staffan tog två cyklar och trampade dit. Det var inte värt det. Frös ihjäl och hade ingen känsel i benen alls. Resultat? Sjukling. Igen.

Så idag är jag också död. Min hals blir bara värre och min förkylning också. Försökt plugga lite idag men det går så segt så det finns inte. Ska grilla ikväll och imorgon följer jag med mamma och Veronica en sväng till stan.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life