media


Sitter i skolan just nu och har rast från median. Har så sjukt ont i magen så jag vet inte vart jag ska ta vägen, funderar på att åka hem och dö istället. Gör ändå ingen nytta här. Är sjukt sugen på glass och är huuur trött som helst. Sov 6 timmar i natt och hade svårt att somna, vaknat under natten och mitt huvud har inte velat sluta tänka. Jag dör på det här. På allt. Hejdå.

Ah förresten så säger Isabell att jag ska skriva att hon är bra för ingen tycker det egentlgien men jag vill vara lite snäll mot henne så då skriver jag det för att hon vill det fast jag tycker inte det egentligen. Hihih emo <3

Glöm inte det här!




Kommentarer


Postat av: isaaaaabeeeellllllllllemo

tack. Tack väldigt mycket. Det värmer.


2011-04-07 @ 10:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life