Lite stressigt sådär


Alltså.. antingen är det jag eller så har jag bara en stressig vecka. Hinner inte med något av vad jag planerar och tiden flyger iväg, så tyvärr kommer bloggandet ganska långt ner på min "att-göra"-lista. Förlåt för det. Dessutom har jag inget att blogga om, dock har jag en massa bilder att ladda upp och visa er men ja, jag orkar inte. Ingen som läser längre heller så.

Igår missade jag och Emma 4 bussen så vi fick vänta in nästa, och hela gårdagen var kaos och jag hade politik upp till öronen att läsa och helt plötsligt var klockan 12! Så då kände jag att det var nog dags att sova lite.

Torsdag idag, vilket för min del varit sista dagen för den här veckan. Ovärd dag, inte gjort ett skit på 3 timmar eftersom jag lämnade min dator hemma på grund av axel/nacke/ryggont, så jag hade inget att göra de första lektionerna. Efter lunch blev det samhällskunskap och vi svarade på lite frågor innan vi slutade runt ett då jag + min dansgrupp övade in resten av dansen tills på måndag.

Kom hem med halv tre bussen, hann inte mer än att komma innanför dörren innan jag fick slänga ihop min kamerautrustning och sedan åka med mamma först till banken för att fixa pengar och sen till hennes jobb där jag skulle fota till deras mässa om ca 2 månader. Kom hem efter det, slängde snabbt i mig lite mat, gjorde klart en engelskauppgift och sen blev jag skjutsad till min sjuka pojkvän, som tur är ska han till doktorn imorgon och kommer väl antagligen hem med en förklaring på varför han mår som han gör.

Nu är jag hemma och har hunnit duscha håret lite snabbt.
Imorgon är det fredag och jag är ledig, men jag ska ändå ta halv tio bussen in till skolan och hjälpa till eftersom vi flyttar in i vår riktiga skola på måndag, sen ska jag till stan med en fet plånbok och kvällen tillbringas förmodligen med Emma och Jennie. Lördag blir det plugg och sen ska jag träffa Anton och mer än så är inte planerat.

Förlåt för äckligt mycket text.
Men, ni ser nog hur mina dagar ser ut och nu vet ni vart jag håller hus. Men ja, dagarna flyger iväg och jag hinner inte med. Så vi hörs när vi hörs.






Kommentarer


Postat av: ida

å vilken härlig bild! sjukt fina bilder du har här på bloggen också!


2010-10-16 @ 13:58:52
URL: http://isopaj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life