3 saker du inte visste



Jag hatar russin.
När jag var mindre kunde jag sitta och proppa i mig russinpaket efter russinpaket, men sen växte jag väl upp och insåg hur äckligt det är. I alla fall så äter jag det inte över huvud taget och petar bort vartenda russin i lussebullarna.

Jag sover nästan alltid med toffs.
Det beror på att jag hatar att vakna med håret överallt och att jag tycker det är väldigt obehagligt med håret liggandes och kliandes i nacken och uppsatt hår underlättar! :)

Jag kan inte sova utan en klocka i närheten. Jag måste alltid ha en klocka i rummet eller bredvid mig när jag sover. Jag skulle få panik om jag vaknade mitt i natten och inte hade någon aning om var klockan var.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life