Religion och godis...?




Krigat med Religionen hela kvällen.
Det är krångligt att få till allt bra och när det gäller att förklara personernas människovärde i filmsekvenserna så fattar jag typ inget. Det är svårt. I alla fall kom mamma in för 1½ timme sen och tyckte vi skulle köpa godis, och vem tackar nej till det? Dock hjälpte inte godis mig alls och det var inte ens gott så nu ligger min påse och glor.

Aja, tänkte bara säga att jag lever och sådär men vi ses i ett annat liv eller nåt för min rygg dödar mig. Ska koppa in i duschen strax och sen blir det mer religion. Pusshej!




Kommentarer


Postat av: Anton

jag vill också ha godis.. men jag äter ju inte sånt xD <3


2010-10-20 @ 20:28:23

Postat av: Sandra

Sv: Jag tycker absolut att du ska försöka! Jag mår liksom dåligt varje månad den 12, och det är ju inte värt det. Det är så onödigt. Ibland är det svårt att tro på sig själv, men du kan alltid komma ihåg att jag tror på dig och jag VET att du kommer klara det! Du är så bra så jag vet att du kommer ta dig igenom det här! <3


2010-10-20 @ 21:53:40
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Postat av: Sandra

sv: Åh. Vill ju inte att du ska gråta men det gör mig glad att det gör dig glad! Om det fanns någon logik i den meningen. Hur som helst, I'm here anytime <3


2010-10-20 @ 22:01:57
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life