Oförberett samhällskunskapsprov


Yes, ni ser ju överskriften.
Som tur är fick vi ca 30 minuter att läsa 7 sidor i boken på vad som skulle komma, men när vi väl fick provet hade vi inte ens behövt läsa allt. Dessutom var det inte särskilt svårt men jag tror att jag missade något på några fråga. Jaja, inte hela världen :)

Snart, eller snarare sagt om en timme typ, är det dags för engelska,
och då ska vi väl förmodligen fortsätta med filmerna. Dock är varken Jennie eller Janet här och Jennie har allt på sin dator så det blir nog lite svårt för mig och Marcus att fortsätta. I alla fall så är det musik sista lektionen och sen tar jag en buss hem och när jag kommer hem har jag ingen aning om vad jag ska göra. Får se om jag orkar kriga med instuderingsfrågorna. Vi hörs!




Kommentarer


Postat av: molly

klicka gärna in till min rosa värld :*


2010-10-26 @ 13:34:19
URL: http://mmollybergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life