Kurrande mage




Precis kommit hem till ett tomt hus.
Känns väldigt ovanligt eftersom jag aldrig är ensam hemma, men ganska skönt ändå. Äter två mackor också med något gott kyckling-curry kladd på. Min lunch idag bestod av tre knäckemackor efter smakprovet på maten.... Usch säger jag bara. Så jag är lagom hungrig nu och min mage kurrar extremt.

Som vanligt nu för tiden så fick vi inget gjort på multimedian,
msn är mycket roligare. Emma och jag sprang till bussen och det var precis på sekunden att vi hann med den.

Nu väntar det flera timmars religion,
men först ska jag svara på en kommentar och bara ta det lugnt ett tag. KAnske kommer upp lite nytt på designen också om saker och ting vill samarbeta med mig! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life