Jag vill så mycket!


God morgon! Vaknade runt kvart över nio med ett antal pussar :) Vi har ätit frukost och bara degat hela morgonen. Jag har kollat runt på en massa fotobloggar och blir helt otroligt avundsjuk på hur bra alla är! Jag vill ha ett nytt objektiv och blixt och reflexskärm och massa mer. Blir tokig. Förlåt mamma och pappa men det blir en dyr önskelista från mig i jul. Jag ska ha ett objektiv.

Anton och jag ska fota sen, och jag ska även fråga Veronica om jag kan få knäppa några bilder på henne. Jag är sjukt fotosugen. Ikväll blir det Juno som går på tv:n med världens bästa och jag har bestämt att vi ska baka också.

Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life