God morgon!


God morgon på er! :) Hoppas ni sovit gott. Jag vet inte riktigt vad Anton och jag gjorde igår, vi kollade mest på TV och tiden rann iväg och sen somnade vi någon gång och vaknade 9 idag. Nu har vi precis slängt i oss lite frukost.

Idag ska jag åka någonstans och fota med Mamma och Veronica.
Vill till något höstigt och mysigt ställe och ska även fråga Veronica om jag kan knäppa några bilder på henne när vi ändå är iväg. Sedan tror jag även att jag ska börja med religion-hemprovet vi har tills på fredag. Vi ska göra en etisk filmanalys så jag behöver kolla på filmen jag valt och lite sådär. Har även en svenskatext jag tänkte kolla igenom som ska in på tisdag. Men först ska jag vara social med min pojkvän tills han ska hem. Vi hörs nog innan jag drar senare.



Canon EOS 1000D + Canon EF 50mm





Kommentarer


Postat av: Linn Kleppa

Fine bilder. :)


2010-10-17 @ 13:00:00
URL: http://www.linnkleppa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life