Suck


Hej. Inte haft ork till att blogga idag. Kom hem från Anton runt ett och sen dess har jag fotat Veronica och så har jag varit iväg med mamma och pappa. Jag har ingenting att göra alls just nu och det är tråkigt och imorgon är det skola.

Gårkvällen tillbringades i alla fall med Anton och Simon, vi gick till bron och jag hade bara tights på mig cilket resulterade knallröda kliande ben och en otroligt skakande Alexandra. Tror att jag aldrig frusit så mycket i hela mitt liv. Tur att simon var gullig och bytte jacka med mig eftersom han har feta vinterjackan. I alla fall, det var kallt med andra ord.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life