Och huvudet snurrar


Jag har seriöst yr jämt nu för tiden, vet inte vad det beror på och det är jobbigt. I övrigt är allt bra, precis sagt hej då till Anton och nu tänkte jag ta tag i en ny design eller nåt. Jag har bara lust att fixa något sånt. Sedan får vi se om jag lägger upp något mer fototips, jag har ett på lager och en idé till ett nytt så vi får se vad som kommer upp under dagen. Ska även försöka fota lite utfyllnadsbilder så att mina textinlägg inte blir så tråkiga.

Dessutom har jag lite andra inlägg att skriva, om jag känner för det senare. Så min blogglust är ganska bra just nu, bra för er :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life