Kladdkakemuffins


Anledningen till varför jag blev baksugen från första början var för att jag kikade in på Isabellas blogg och såg att hon bakat kladdkakemuffins, så jag och Anton snodde hennes recept för att göra egna. Hur bra gick det tror ni? De sprack överallt, vissa vällde över och det var smet i mitten. Deesutom hade jag nog i en liiiiten aning för mycket vaniljsocker, och Anton är helt enkelt inte bra på att fördela smet i muffinsformarna. Haha.

Men nu tänkte jag ta mig ett smakprov om det finns några kvar... Godnatt!






Kommentarer


Postat av: Sandra

sv: jag förstår vad du menar, verkligen. Jag känner också så ibland med två av mina närmsta vänner. Men jag försöker att inte ta åt mig, även fast de två numera är närmre varandra än mig.. Liksom. Ja. Anyway, vill du prata så finns jag <3


2010-11-04 @ 00:40:55
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Postat av: ida

Någon som är duktig på bloggdesign som vill fixa en header åt mig ? :)


2010-11-04 @ 13:39:01
URL: http://hheyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life