Home





Ingen lust att blogga alls. Försökte i skolan men allt fick damp och försvann så då gav jag upp.
Jag jobbade ca 24 tal på matten vilket innebär att jag snart är klar med kapitlet och ska vara redo för prov på onsdag, men ja det lär jag ju inte vara. Media hela dagen typ och like always finns det inget att göra om någon i gruppen är borta vilket Jennie var, och Martin har inte fixat extrauppgifter så nu har han satt deadline på filmandet nästa vecka pågrund av att så många inte har något att göra. Jag gjorde i stort sett ingenting under meidan, men Henny och jag satt och sjöng till låtar på spotify i köket så att spelkillarna i rummet bredvid störde sig på oss, haha! Fram för allt Joel tyckte det lät bra.

Nu är jag hemma i alla fall, ska duscah och äta och vid kvart över fem skjutsar mamma in mig och Anton till bion. Sen hörs vi när vi hörs.

 




Kommentarer


Postat av: Sara - f o t o b l o g g

Sv. Är du bra på bloggdesigner?



Snälla säg ja? La upp en ny design nyss och när man klickar in sej på ett inlägg så hoppar allt till vänster, samt att det blir vitt bakom? Vet du vad som kan ha hänt? :D Om inte tack endå.


2010-11-12 @ 20:59:32
URL: http://saraagustavsson.blogg.se/

Postat av: aalexandra - f o t o b l o g g

Svar till Sara:

Jag kan inte ens kommentera dina inlägg. Men jag förstår vad du menar, men jag vet inte vad det beror på. Isåfall måste jag nog se hela kodmallen. Det kan möjligtvis vara så att du glömt något </div> eller liknande på något ställe. Om jag vore du skulle jag nog återställa hela kodmallen och börja om.

Hoppas det löser sig :)


2010-11-13 @ 11:27:24
URL: http://alexphotos.blogg.se/

Postat av: elin [fotoblogg] ♥

fin blogg :)

hur är det?


2010-11-13 @ 21:48:14
URL: http://nniles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life