God morgon världen


Precis pussat min fina pojkvän hejdå, eftersom han skulle tidigt till stan och köpa julklappar till mig! Kändes okej att släppa iväg honom då. Nu är jag i alla fall ensam hemma, eller ja, mamma sover för att hon ska jobba inatt, pappa jobbar och Veronica är i skolan. Jag tänkte vara en gullig syster och hjälpa Veronica med sin blogg och senare ska jag vara en gullig flickvän om jag inte glömmer bort det och om jag får allt för tråkigt så ska jag nog vara en gullig elev och plugga engelska och kanske börja titta på religionen. Jag har inget bättre för mig idag, men eftersom det är studiedag så är det nog okej att plugga lite. Eller?

Tänkte mitt i allt försöka vara en gullig bloggerska också, ska försöka komma på lite roliga saker att blogga om. Men jag vet inte riktigt vad. Jag vet att ni vill se massor med fototips men det står ganska still i mitt huvud nu för tiden. Har däremot en massa bilder att visa. Och nu känner jag att jag gått över gränsen med för mycket text så jag sätter stopp här.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life