Alltså... som vanligt då


Vet ni vad som nyss kom på posten? Skolfotot. Jag dör. Enfotot var helt usch, och jag ser ut som världens fetto på klassfotot. Undra varför skolfoto finns, 70% blir ju alltid missnöjda med sig själva. Jag är alltid en av dom.

I alla fall, nu funderar jag på att ta och göra mig i ordning och sen ska jag träffa min pojkvän. Förresten klippte jag mig ju i tisdags tror jag, och min lugg har seriöst damp. Den flyger åt alla håll och kanter och står rakt ut och helt plötsligt fått för sig att jag ska ha pannlugg. Tänkte visa er en bild på håret när jag fixat det i alla fall :)


           Så länge får ni en gammal bild sen i typ september (och förmodligen min senaste ego-tagna bild)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life