12 minusgrader


God morgon! Sitter just nu i skolan och fryser och har svenska.
Jag dog på vägen till bussen och dessutom hade alla bussar damp och idag är det allt annat än en bra dag. Det är nog en dålig vecka till och med.

Nu ska jag nog forstätta med inlämninsuppgift 2.
Kommer säkert få IG på den jag lämnade in lördags, kan inte grammatik. Vi ska ha luciasnack sen, jag ska lätt vara med i luciatåget och enligt Joel ska jag rösta på den som vill vara lucia minst.... Alla gör tydligen det.




Kommentarer


Postat av: elin

jättefin blogg, jag älskar verkligen fotobloggar! är du intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)


2010-12-01 @ 09:04:43
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Postat av: elin

sv; har också lagt till dig nu! :)


2010-12-01 @ 11:04:04
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life