Jag med en pensel i handen...


... Och alldels för mycker färg resultrerar färg överallt! Jag och Anton har hjälpt mamma och pappa att måla lekstugan i brist på något att göra. Anton tyckte däremot att det var kul medans jag efter fem minuter kladdade med färg överallt för att det var så tråkigt, haha. Mitt resultat blev slarvigt men Anton gjorde tydligen ett väldans bra jobb.

Efter det, då vi båda hade mer färg på kroppen än vad själva lekstugan hade, så blev jag islängd i poolen av både Anton och pappa, haha! Med kläderna på förstås. Sen hoppade Anton också i, det var kallt ska jag säga er. Även fast det var 24 grader.
Han drog hem runt 5 och sen dess har jag ätit och duschat, väntar på att han ska smsa nu eftersom han är någonstans och äter glass med sin familj sen får vi se vad vi hittar på ikväll. Vi hörs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life