Mini-Jul






Igårkväll kom min fina pojkvän och spenderade natten här.
Vi mördade simmar på sims och kollade på tv tills klockan blev två. Vaknade helt döda vid 10 och efter att han drog runt ett duschade jag och hann sova lite innan han kom tillbaka för att ha mini-jul! :) Jag fick ett halsband med tro, hopp och kärlek-symboler som jag letat efter huuur länge som helst och vet ni vad jag ska göra nu? Njutaaa hela kvällen av första säsongen av Desperate Housewives som han också köpt till mig! Han är bäst! <3

Känns förövrigt inte som att det är julafton imorgon, och min julklapp till er blir bättre bloggning, lovar!





Kommentarer


Postat av: Anton

jag älskar dig :D <3


2010-12-23 @ 18:10:48
URL: http://antonhansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life