Lite för trött


Hello! Blogade aldrig igår, och min ursäkt till det är för att jag faktiskt inte ens satt vid datorn när jag kom hem.
Satt och hackade tänder framför den brinnande kaminen medan mina ögon svek mig med engelskaboken i knät. Jag var övertrött och förstörde i stort sett allt för min syster som verkligen försökte plugga, jag kunde inte vara tyst och skrattade åt allt. Trött? Ja. Så sedan somnade jag i ca 40 minuter och resultatet av pluggandet blev inget alls. Men eftersom jag inte ska till Anton ikväll hinner jag nog plugga in glosorna.

Det är 20 minus ute och i skolan är det iskallt,
jag har nog glömt bort hur det känns att vara varm. Nu har vi i alla fall datorkunskap och sedan blir det media och vid halv 4 slutar vi. Får se om vi hörs senare :)






Kommentarer


Postat av: Emye

fin bild!


2010-12-01 @ 13:19:04
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Postat av: Neha

Fin bild:D


2010-12-02 @ 20:08:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life