Julbak och helt död!


Är mitt uppe i en massa pepparkaks-bak! Nu luktar det pepparkakor överallt och det är sååå mysigt!
Anton och jag bakade chokladrutor igår, och sedan kollade vi på Robinson då Erik vann, jag tyckte Mats skulle vinna faktiskt. Sedan kollade vi på Mission Impossible 3 som gick och sedan somnade vi kanske runt ett/halv två och har seriöst inte orkat röra på oss på heeela dagen. Halvsovit och bara glott på tv tills han drog för en timme sen kanske.

Nu bakar jag som sagt, och sedan ska jag pynta apelsiner med nejlikor och slå in alla julklappar! :)






Kommentarer


Postat av: liindblaads

Julbak e julstämning :P

dock tycker jag inte det är kul :P


2010-12-19 @ 18:42:06
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?


A photoblog by
Alexandra Eriksson full with
photography, web design and my view of life